Nya kängor, ny vecka...



Friends! Tiden springer iväg, drygt bara 50dagar kvar till julafton, galet!
Det är den 1:a november idag, jag har jobbat och är pigg som få. Det har varit en bra dag idag, har haft mycket energi, det gillar jag! Många fina som hälsat på mig på Statoil idag, det sätter lite guldkant på tillvaron.

Fick ett roligt samtal tidigare idag från några säljare jag känner från Göteborg, de ville att jag skulle söka en tjänst. Så i veckan blir det att fixa till CV:t och slänga på det på posten. Men frågan är, vill jag till Göteborg?

Har varit förskyld ett längre tag nu, sjukt irriterande. Det vill lixom inte riktigt släppa, och hosta på köpet, men hej å tack! Jag som vill träna och springa runt utan att känna mig som en 80åring. 

Livet på Statoil fortsätter som vanligt, men känner att det är dags att ta reda på vad jag vill & gå vidare. Alexander saknas, men på lördag blir det fest a la crazy för då är han hemma i jönnet! Men innan dess ska det festas till lite på torsdag & fredag med..haha. Gud hjälpe mig ;) Lovisa ska firas av och så blir nog äntligen mustach-festen av med Macke & Co. Fint fint!

Imorgon blir det upp tidigt för att utöva Yoga, det har jag börjat med, och än så länge har jag inte tröttnat, men ack så jobbigt..trodde inte jag var så ovig. haha.

Har ni sett programmet "Så mycket bättre" ? Om inte...se det! Underbart! Har aldrig riktigt varit något fan till Petter, men vilken grabb! Han fullkomligt kör över de andra artisterna med hans tolkningar av de andras låtar. Snubben har en riktigt skön stil. Jag ska se om jag kan länka han tolkning av "Stockholm i mitt hjärta".

Nu blir det sängen.
Ta hand om varandra, make love!
Ses
Love
M.


Ps.
Kvällens tanke.. Blir man någonsin riktigt nöjd med det man har?

Kommentarer
Postat av: Caroline



-men ååå.. vad fina och ja det är såna du ska ha <3



Ne man blir nog inte helt nöjd men man borde nog ibland <3



Puss på den finaste

2010-11-01 @ 22:32:45
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0