Blickarna framåt..

Klockan är alldeles för mycket, och jag borde sova för lääääääääääängesen ;)
Men jag har grymt mycket energi! Jag kan inte hejda mig.
Grym musik i lurarna och massa tända ljus..vem vill sova då!
Jag blev totalt överkörd på statoil idag vid 23-tiden, hundratals damer kom in och fnissade, sjöng, hejjade, skrattade så det stod härliga till!...efter många om och men så fattade jag att alla, och då menar jag verkligen ALLA hade ju varit på Ladies Night. Den ena var fullare än den andre, haha, härligt! :)
Dricks fick jag med..de tyckte synd om mig att jag missat denna tillställning!
Snäll som jag är ville jag ju inte säga att jag har varit med, jag har sett Ladies Night, men inte i  kinnarps, utan på Scandinavium i Göteborg. 8000 skrikandes damer, inte illa det! Så ladies, I´m with you, all the way ;)

Snön faller utanför fönstret, mmm...vet inte om jag gillar det, eller avskyr det.
Mysigt, javisst..men lite sol hade inte skadat. Brasilien är nära, men ändå så långt borta, kan inte längta mer!

Igår umgicks jag med finaste Maaaartin (skånepåagen, så att säj) :) Vi chillade & drack lite glögg, pratade om livet & jag visade honom Butiken i Tenhult. Sen snidade vi om & hade lite eget club caj hemma i Martins soffa. Gott sällskap, kebab-tallrik och bra musik. Kvällen kunde inte blivit bättre :)
Vi kom båda fram till att vi saknar Alexander, gymt mycket! Det var inte så längesen han var hemma, men det bästa vore ju att ha han på heltid. Så vi slänger in en bild på han, när han mår som bäst tycker jag ;)

Alexander!!

Alla på jobbet har redan börjat tagga till, till det årliga julbordet! Haha! and I love it! Årets höjdpunkt, alla går all in och alla hämningar släpper..men det som händer på Statoils julbord stannar inom statoils väggar ;)
Så den 11:e December gör vi stan osäker! Synd att du missar detta Alexis! Macke hade behövt lite grabbsällskap, han har ju bara Danne-man att stötta sig mot..

Sen vill jag utbringa ett STORT grattis till min finaste Caroline <3
Till jobbet på Noa Noa. Du är den bästa & du kommer klara allt galant!

Nu är jag ledig lör & sön, men tusen saker att ta tag i..Daddi fyller år & massa folk man vill träffa.
Vem är det som delar ut tid? Var snäll & ge mig lite mer...

Malin and me.

I söndags tog Henke med mig & clara på en flygtur över jönnet. Underbar känsla! Dock väldigt svårt att fota ;)
Känslan efteråt: JAG VILL BLI PILOT!!!!!!!!!! NU, tack!
Vädret slog om och gjorde så att vi var tvungna att vända om, så snart drar vi upp igen och förhoppningsvis tar vi en sväng till visingsö och kollar läget..

Nu ser jag dubbelt, dags att krypa ner..
Ta hand om varandra & ha en himlans mysig helg, det ska jag ha!
Love
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0