Påsken & våren är påväg

Jag kan knappt bärga.. snart är den varma, underbara, ljuvliga våren här. Idag ute i Helgabo så gjorde jag ett vårskrik! Jag hittade nämligen de här underbara växterna...

Visst är dem underbara, I love it!
Mer sol och mera blommor.
Mer tid ute.

Jag överraskade pappa med lite påskliljor, han blev jätteglad när han kom hem, nystädat och fina blommor, så imorgon är det han som bjuder på lunch;)


Snart är det födelsedagar att fira, jag och Caroline fyller snart år!
Samma dag, alltid.

<3

Nu ska jag sova.
Helt slut.
Haft en underbar helg med Marcus, bara han å jag, å hunden Zack naturligvis.
woff woff!
Natti naiit
puss på er


Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi alltid min vän - saknar dig <3

2010-03-30 @ 21:31:53
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0