7days...done!

Nu har jag jobbat skiten ur mig rent ut sagt i 7dagar i sträck, nu återstår bara 7 till innan jag får vara ledig en dag, och några dubbelpass återstår, och det tär på en vill jag lova. Idag vaknade jag...humm...a nyss. Känner mig långt ifrån uppvilad, när mina tankar faller på alla tvätt som ligger i tvättkorgen, rum som ska städas, disken växer och alla vänner jag vill träffa. Men jag orkar inte. Tack nu fick jag vara lite sur...

: )

Igår va det höst marknad, och oj vad bra det gick för oss på b.young! Riktigt kul, massa folk och massa positiv energi. Det var grymt! Efter några timmar där var det dags att dra vidare till Statoil. Men med något mindre energi så lyckades jag ta mig igenom denna kväll också.

Nu ska jag rycka upp mig och duscha! See you later.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0