Hösten & Trollen


Minns ni eran första favorit barnbok. Det gör jag. Jag älskade den, och jag älskar den fortfarande. Jag & mamma städade bland gamla saker och så hittade jag min älsklings bok. Jag blev helt varm i hela kroppen, och jag tänkte på min käre far. Han sa alltid att jag var hans trollunge och att jag alltid kommer att vara det.. och pappa du hade nog rätt. Ibland känner jag mig som ett stort troll som hamnat i en alldeles förliten värld, eller så är jag bara ett litet troll i en alldeles förstor värld. Men jag är i alla fall din lilla trollunge.

Efter 16 år ska jag nu äntligen läsa den igen, och det bästa är, att jag redan vet..att jag fortfarande tycker att den är helt underbart bra! En bok som mina barn kommer att få lyssna till, den dagen jag blir stor nog,
stor nog för att vara mamma-troll : )

Sov sött mina vänner. Ett litet troll vakar över er <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

åååå jag vill med läsa den igen... ; ) jag älskade den tack för påminnelsen sötaste <3

2009-10-08 @ 21:08:13
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0