Fredag & Söndag med Daddy

Hade en underbar fredag med min pappa Sven. Vi fixade och trixade och gick promenader i skogen. Kollade film, åt en massa mat och vilade. Kollade Idol, dock somnade vi båda till & från, och handen på hjärtat, så suger ju alla i idol det här året. Möjligtvis Mariette, hon e cool. Men iaf. Mys var det och mys kommer det bli, när veden kommer och när snön börjar falla, jag älskar landet.


Hösten hade nu kommit till Helgabo. Jag älskar hösten.

Pappa fixade med min bil oxh jag trixade med löven.

Här är mitt älskade Villa ville kulla : )


Hästarna är alltid lika nyfikna... : )

Mer Kvalitéts tid med pappa är ett måste. Jag har haft två underbara dagar med dig!
Tack pappa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0