Sliten och glad!

Madde har jobbat 13tim idag...det är tröttsamt. men jag håller humöret uppe..det är ju en dag imorgon oxå. lite worried, daddi pick up the phone??? vad händer lixom! Erik, tänkte på dig idag...chilla next week?...och Carro, din underbara blogg, och dina fina små killar, längtar efter er! : o)

Fick världens finaste present av Noa Noa, på middagen, för att jag har slutat...superglad, och vill mer än gärna ha den i min framtida lägenhet! Hoppas det blir snart...
Bild kommer, är dock lite för trött...grattis norway! Fiasko om ni frågar mig, urusel låt, men sen när har det varit med en bra låt i eurovision? Never! Haha, tröttsamt, styr upp en bra tävling istället! Pojk stackarn som vann såg ut som ett litet barn och nu låter det som att jag är besviken såg jag...dags att sluta.......pinsamt madde! haha...Fuck schlager, vem bryr sig...egentligen! Bring som good music!

God Natt alla änglar.
bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0