Middag med Noa Noa och High Summer skyltning...

En lång dag väntar imorgon.. Jobbar vad ett imorgon, då ska jag fixa med skyltfönstren i butiken..high summer ska upp, men ett litet problem finns, och det är att det inte har kommit så mycket high summer till butiken..men jag löser det nog på något sätt... Sedan väntar avslutnongsmiddag med Noa Noa gänget, minus Caroline som är sjuk...Krya krya på dig sötis<3 men annars ska alla med..Det ska bli mysigt, men samtidigt som min ekonomi säger nej nej nej! haha.

Jag ser verkligen framemot att få lön, det är så mycket jag vill göra och se.. : ) Ta en sväng med Carro till butiken och lite loppis...och sen vill jag göra massa kul med marcus, shoppa lite och bara njuta...men det beror ju självklart på hur mycket jag får i lön...haha..tänk att vinna 50 tusen i 25 år...ja tack, plötsligt händer det!?!...

Jobba dubbelt hela helgen känns sådär måste jag säga, och GRATTIS Lisa till körkortet...himla skönt för dig! <3
Just nu är jag helt inne i Steig Larssons andra bok.."flickan som lekte med elden"..som jag iofs har nämnt tidigare, men kan bara åter igen säga att den är sjukt spännande, och mer lättläst än den första boken. Läs läs läs!
Slepp tight my friends!


"I hate the way you talk to me. And the way you cut your hair. I hate the way you drive my car. I hate it when you stare. I hate your big dumb combat boots. And the way you read my mind. I hate you so much it makes me sick-- it even makes me rhyme. I hate the way you're always right. I hate it when you lie. I hate it when you make me laugh -- even worse when you make me cry. I hate it that you're not around. And the fact that you didnt call. But mostly I hate the way I don't hate you - - not even close, not even a little bit, not even at all."

by William Shakespeare

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0