Mitt underbara fynd och mysig saft med Carro!

Hade en underbar dag i torsdags, massa och göra på jobbet, mycket nya kläder och full rulle, det gillar jag! Efter det så träffade jag Caroline, finst det någon sötare? Tror inte det :) Vi fikade på Khals kaffe och sen tog vi en promenad till Röda Korset.. och där fyndade vi båda!

Dessa underbara gardiner fyndade jag för 45kr, inte illa!

Måste träffa Carro snart och hennes underbara kidz! :)
Kom och hälsa på mig imorgon på b.young!
Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta alla rena kläder, sedan blir det bok och sömn...kanske kanske lite cola med innan tandborstning;)
Imorgon blir det landet för min del, ut till pappsen och skörda våra underbara svampställen! Någon som vill ha en påse eller två? haha...Nix, mina bara mina...och lite gåvor såklart! Du kanske har tur..vem vet :)
Take Care ya`ll.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fint det blev, verkligen fynd ; ) puss på dig

2009-08-03 @ 21:22:59
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0