Onsdag

Jag har sovit som en liten gris inatt. Så gott så att jag bara vill ligga kvar hela dagen och kolla på någon mysig film. men icke! Jag ska tvätta, städa, laga mat, fixa med räkningar, bestämma mig om jag ska ha mina nya skor, annars måste jag ner och lämna tillbaka dem. Sen har jag lite annat jag måste fixa med. Vill inte jobba helt enkelt. För det finns så mycket annat jag vill göra. Det skulle inte vara helt fel att ta en promenix nu i det fina solvädret, men hinner jag det? Nej, skulle inte tro det. Kan man stoppa tiden för en stund?

På lördag ska jag hem till Lisa på middag, hon har fyllt år. Det ska bli himla trevligt. Vi ska nog ut sen också, det var längesen. Men vad ska madde ta på sig? Om jag inte behåller mina skor heller blir det mycket jobbigare...för då är problemen desvärre fler. Imorgon kommer dock en väldans mycket nya vårkläder, kanske kan ta något utav det... Hoppas det! Men skorna klämmer jag lite till på, kanske, kanske inte? De kommer bara ligga där i garderoben sen iaf, vilket jag inte har plats för, och inte råd med för den delen heller ; )


Jag älskar min lilla nya trälåda, som man kan plantera fina rosor i. Den passar bra i mitt fönster.
Måste dock springa och köpa en till tror jag, åå rosor är så fint. Skulle vilja ha hundra av dem.
Det bästa med att jobba i butik är att man kan ta med sig gammalt skyltmaterial hem.
Den här kirrade jag igår, ganska rolig om du frågar mig. Dessutom passade den skitbra på min vägg.
Lite sådär halvgalen som jag är.

Eller hur?..haha

Måste fixa lunch nu... men vad ska jag göra?
Pastasallad?
Nja, då är jag hungrig igen, innan jag ens har hunnit till jobbet.
Skitsamma, det fixar sig.

Ska skylta om i eftermiddag, bilder på det kommer! Yeah.
See you

Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0