Te och mys med Clara ikväll!

Jobb jobb å jobb hela långa helgen...men också mycket mys, med Clara! Me like! Hon har precis flyttat till världens finaste lägenhet! Och jag hjälper henne mer än gärna. Nu är det inte långt kvar...på fredag åker vi, och jaaaaaaa! Jag längtar ihjäl mig! Massa sol, glass bad,foto och promenader, ska bli så underbart! Marcus min lilla muffins är i växsjö, saknar dig! Efter mallis blir det nog några dagar i Göteborg...packa en väska och sätta sig på tåget...tror det blir supermys, sen måste jag ju självklart hinna med att hänga med pappi också, såklart!
Nu dka jag gå ner till statoil och skriva ut våra flygbilljetter...dagens teknik säger jag bara...gillar dock hellre de gamla hederliga billjetterna som man får av resebyrån, men då hade vi blivit 300spänn fattigare...that´s life!
Vill köpa en ny kamera med...det blir nästa mål att spara till...en riktigt fin vill jag ha, och olika objektiv. Mumus!
Puss på er alla söta...en veckas hårt arbete återstår, sen drar jag för ett litet tag!
hej då ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0