Mallorca 28:e Augusti

Äntligen, äntligen.....jag kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli att få resa bort. Jag är så glad att Clara ville hänga med, det kommer bli grymt. Sol, bad, läsa böcker, vandra omkring, hitta roliga saker, dricka å äta gott. mysa på rummet....bara vara helt enkelt : ) love it! Så den 28:e åker vi, flyger härifrån Jönköping, supernice! Och billigt blev det! jag är så glad så glad, och önskar att jag kunde ta med alla vänner och deras nära å kära! <3 Men dessvärre är jag ej miljonär ; )

Erik min vän, känns så sjukt att du ska flytta neråt landet. Jag kommer sakna dig, grymt mycket. Även om vi inte ses så ofta, kommer det kännas tomt. nu finns du inte bara backen upp, utan tre timmar bort...jag älskade bara tanken på att du fanns här...alldeles i närheten. Hur ska detta gå. Jag önskar dig all lycka till, och jag får helt enkelt komma ner till dig! Utforska Malmö och Lund : ) Tror det kommer bli hur kul som helst för dig! Hoppas vi hinner ses i helgen innan du tar din väska och drar! Stor Kram!

Nu ska lilla madde bums i säng! Jobba dubbelt imorgon, pigg måste hon va!
Sov sött och dröm fina drömmar, det ska jag göra...jag ska drömma mig enda bort till Mallis ; )
puss!
&
Marcus,... Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0