Underbara väder och vänner.

Då var man 20år, och hunnit handla på bolaget. Annars är det ju ingen större skillnad måste jag ju säga, förutom att Martin på fulbongo inte kan neka mig lägre..nanana räcker ut tungan!
På långfredagen var jag hemma hos Anne-Frid, Carolines kompis och firade Carros födelsedag. Det var verkligen en toppendag, och Carro hade ordnat allt så himla fint, mega impad! ; )
Min uppgift var att fota under förmiddagen och jag hoppas att det blev lite bra bilder iaf : )
Jag fick världens finaste present av Caroline...Den finaste någonsin kanske! Något som jag letat så efter.
En pigtitta!!!! Tack finaste vän! <3 Massor utav kärlek till dig.

Det är helt underbar, och det blev så fin hemma hos mig! Jag älskar den!


Jag har fått en massa annat fint, men har inte hunnit att fixa bilder.. så det kommer!
Marcus har haft påsklov och det har varit underbart att få ha han hemma ett tag.
Vi har haft mysiga dagar i solen...


Marcus favorit, Jönnets kebabpizza : ) mums mums!!

Solen skiner himlen är blå...lalalal...bläääää : ) haha

Zack fick oxå vara med, det blev dock ingen pizza till honom, han fick en kall dusch istället,
jippie vad glad han blev...haha not! Älskade hund/människa/kille...man vet aldrig, zack känns
som en av oss andra lixom. love

Nu väntar jag på daddi, han ska köra mig till hälsan, har sjukt svårt att andas och måste kolla upp det hela.
Så att det inte är något i mina lungor..det vore ju inte så kul att bli sjukskriven för nån shit nu. Det pallar jag inte,
och det pallar inte min plånbok heller. Marcus jag saknar dig, fan ta hdk att du inte kom in, men det fixar sig nästa gång.
Älskar dig.

Puss på alla söta och fula : )
Det lät inte fint... men..asch...

puss iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0