Mitt nya loppisuppdrag är...

Jag har planer på att få med Caroline på lördag och gå ut på en liten loppisrunda, om om hinner å så..annars ska jag traska ut själv : ) Men mitt mål är att hitta fina gamla mjölkbackar, eller gamla trälådor helt enkelt, men gärna med detaljer på..texter eller liknande.. Önska mig lycka till, och gärna bra priser haha!

Idag har det gått snabbt, himla snabbt, det var hur kul som helst på jobbet idag! Fan vad jag sålde rent ut sagt. Fick även beröm utan en kvinna, hon var väldigt imponerad av mitt sätt att arbeta på och hur jag fann rätt färger och toner till mina kunder. Hon kände sig väldigt nöjd över att gå hem med en ny färg som hon aldrig hade tagit på sig, om jag inte hade nämnt att hon skulle passa väldigt bra i den..och hon gillade hur jag lyfte fram hennes toner och sättet jag sa det på!
Vad glad jag blev : ) alltid kul att höra att man gör saker bra, tack tack!

Har så mycket energi i kroppen just nu, det känns skönt..har varit lite segt ett tag, men det är påväg upp igen. Och vem har väl inte haft det jobbigt ett tag, det har vi ju alla eller hur?, men det är ju sånt som för någonting gott med sig eller...så ser jag på det iaf. och det känns skönt. Min lediga helg kommer nu med, härligt! Och det ska bara vara sol och hur varmt som helst står det i tidningarna! Bra bra! : )


Jag älskar när det är nystädat, och när jag har bytt kläder på min docka/vän Holly!..
har tänt rökelser och dricker kaffe..maddemys helt enkelt. saknar min marcus dock.


Dessa underbara saker fick jag utav Linda (min chef) när jag fyllde 20år.
Hur gulligt som helst, måste hitta en vän att baka med och fylla mitt fat.
Fast egentligen vill jag spara det tills jag har mitt eget place ; ) hihi...
Tack söta Linda...

Nu ska jag fixa med en ny skiva till butiken. Sov sött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vilka fina presenter <3.. söt chef du har jue ; )

och jag älskar ditt nya front namn "Kaffe och småkakor"... jummie vill ha- vill ha... puss på dig

2009-05-04 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0