Lantliv och Coca Cola

Det stämmer, jag kom på mig själv att jag bara satt och glodde..rakt ut, och in i väggen..haha. Och fråga mig inte varför.. Man är väl lite knäpp ibland helt enkelt. Så nu sitter jag och läser Lantliv och dricker coca cola..yummie!!Sen pratade jag med Caroline, några cider och sen Erik Hassle på Bongo blir det imorgon, supermysigt! Om det inte är för dyrt att gå in..hoppas inte det..
Varje dag har juag tänkt att jag ska köpa Steig Larssons andra bok " Flickan som lekte med elden"...men jag glömmer det, och blir påmind varje kväll när jag känner för att läsa innan john blund kommer och sprider sömnmedel över mig.
Men jag antar att det får bli när det blir helt enkelt..Vill ju iaf hinna läsa den innan nästa film : )
Saknar pappsen med, söta pappa ska tända brasan imorgon i stadsparken, han säger att det är halvsegt att jobba hela kvällen imon....men mig lurar han inte..jag vet att han är stolt och jobbar mer än gärna...han älskar ju sitt jobb och sina arbetskamrater : ) älskar dig pappa...


Bästa tidningen! Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0