Vem tar hand om vårt hjärta när det har slocknat?

Det var en fråga, inget svar. Men vem vet vad som händer med ditt hjärta när det väl har slocknat? Jag känner ingen som kan svara på det. Hjärt- & kärlsjukdomar är vanligare än man tror, kunde aldrig fatta att det skulle hända min familj, att en nära och kära skulle få uppleva något så fruktansvärt. Ont i magen, som leder till att man spyr...Hur fasen kan det tyda på att det är något fel med hjärtat? Kroppen är allt underlig. För det var precis det som hände, han spydde och nu ligger han på sjukhus, och dem vet inte vad som är felet med hjärtat, plus att hans värden är hur dåliga som helst. Stressad till döds, har man ju hört, men inte att det har hänt i verkligheten. Fan, jag hatar att se människor så ur balans och helt slut. God Bless you Adrian. I love you.

Idag har jag jobbat på b.young, men tankarna var någon annan stanns. Kände inte alls för att jobba idag. Kände mig totalt lam på jobbet idag, alla kunder var jobbiga. Jag ville bara hem, eller till sjukhuset....

Kom precis hem från ica maxi, handlade lite frukt och annan stuff till jobbet. Det är en så gullig kvinna som jobbar där, och alltid när jag ska köpa snus eller cigg, så påpekar hon hela tiden att, "jag har väl bett om ditt lägg tidigare".. haha. Alltid samma visa, men ack så trevlig, och ikväll gav hon mig en komplimang, som värmde ända in i hjärtat. " Jag måste bara få säga att du har nog den härligaste personligheten någonsin! Man blir så glad när du kommer och handlar"
Visst vill man inte bara krama någon som säger så, wow! Inte konstigt att jag handlar av henne, hon är ju så mysig. Jag får klura ut något fint att säga till henne, kanske baka ett pepparkakshus? : ) njaa.. whatever, jag kommer på något!

Hann även till Rusta idag efter jobbet, och dom kan ha den snyggaste julgranen ever! Knallrosa!!! Hur fett är inte det!
Den ska jag ha!

Ska öppna butiken imorgon, så nu ska jag snart ta min skönhetssömn på allvar för en gångs skull. not

Marcus, krama mig.


later
Maddie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta .. du ÄR ju den Härligaste personligheten ever, helt klart...men det vet du att jag tycker... puss på dig min vän

2008-11-27 @ 23:02:30
Postat av: carro

ja det var bara jag jue...hihi puss igen söt

2008-11-27 @ 23:03:45
URL: http://www.Apelzin.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0