Sleepy, creepy..trött

Det har varit en lång dag, mycket skissande, hur skylten ska bli på b.young, när det är dags för julskyltning!
Filmen är slut, och jag är lite seg... Saknar Marcus(alltid), jag saknar Caroline(för ofta), jag saknar Daddi(as hell), plus att jag vill ha snö, men då menar jag verkligen inte blöt fucking äcklig snö, utan kristallvit snö, så man kan göra änglar och ha snöbollskrig. Tända ljus och dricka julmust, baka, pyssla, och dricka glögg, yummie!
Många armband ska det vara.
Why?...För att det är fett med snyggt. Gillar bilden, det är väl därför jag lägger upp den, antar jag. Haha knäpp eller vad, eller helt enkelt bara trött. Känner att jag har blivit en liten blogg nörd, inget jag är stolt över, men fan va kul det kan vara att skriva.  Imorgon är det fest med jobbet, ska bli grymt kul. Åka Go-cart och sedan äta/dricka på twin. funny funny.
Nej, men allvarligt talat, ska bli så gott med en brew. Det är jag värd.

Be friends.
love maddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0