shit

vart tar alla mina pengar vägen?
Igår köpte jag ännu en onödig sjal...och kofta..och t-shirt???
Nu är det slut på det!

Jag Madeleine Hultman McNamara har gjort en budget som ska följas till punkt och pricka!
Här ska sparas!

Igår hade jag ett fantastiskt inköp med sisters point. Jättefin kollektion! mycket over size and i´m lovin it!
Jag och Linda fick även för oss att ha en jävla stor rea på höstkläderna, alla blev som tokiga, och efter det var det bara att ta sig i kragen och torka svetten från pannan och åka till statoil, där jag skulle tillbringa min tid resten utav  kvällen.

Vaknade av ett sms från David!

" tja! nu har jag det!, vi drar till nepal fast satsar på att inte flyga alls!! båt till finland, tåg till moskva och sen vidare till katmandu: ) ses ikväll! Kraam* "

Jag blir så glad, och japp vi ska sitta ikväll och kolla upp om detta är möjligt till nästa höst! elller när vi har pengar och när jag vet hur det blir med flytten o.s.v..
Men det vore ju helt underbart!

Idag ska jag städa! har gjort små lappar, Spara, Slänga, Sänka.
Dags att jag sätter igång! Börjar kl.15.00 på b.young så jag har inte så lång tid på mig!

Bye Bye : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0