Népal & sånt

Kom hem från David för ett litet tag sen. Himla trevligt har vi haft det, och ännu mer resesugna, än innan! Det finns så mycket man ville se och göra, det är helt sjukt. Ge mig ett par miljoner så försvinner jag. För alltid!

Efter en trevlig stud hos David, stack jag och hämtade min grabbar på kfum, alltid lika härligt med svettdoft och skates i min bil! : )

Linda och jag hade ganska mycket för oss idag, vi hängde om och donade...
och vad skulle inte va mer passande än en liten bild på det. haha.

Japp, där har vi den. Men jag väntar fortfarande på leveransen från sisters point.
Gud så fint jag ska göra då! Välkommen välkommen!!

Imorgon är det Statoil som gäller, usch, inte så sugen. Samma gamla kunder,
och samma skämt som vanligt... snart 5år sen jag började där. Ganska så tragiskt.

Imorgon kväll blir dock trevligt. För då ska jag hem till Lovisa och gratta henne. Slinker nog ner ett par öl där med, vilket är mycket behövligt just nu, brewskin and some music, love.

yeah yeah, nu ska jag lyssna på lite góa beats från abbe innan jag dör in i sömnen.
be friends

Sweet dreams Mac and Zack : )


LOVE MADDIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0