Mac and Zack

Vilken tur jag har som har er två. Ni är bedårande. Jag blir varm av kärlek när jag tänker på er två. Speciellt du Marcus.  Du finns alltid där, alltid. Ja, jag vet att vännerna betyder mycket, och visst det gör de verkligen!...men för mig så betyder Marcus så oerhört mycket. Men det är väl såhär man ska känna när man tycker om någon, när man delar saker med någon, när man skrattar med någon. När man tycker om någon. Marcus får mig att skratta, även när saker och ting inte är så speciellt roligt, han får mig att må bra och fy fan vad jag är tacksam för det. Jag menar, så många asholes som jag har betat mig igenom, önskar jag ingen, då menar jag verkligen ingen. Tack för att du inte är med halva jönköpings kvinnor, och tack för att du inte beter dig som att du inte bryr dig. " Don´t play the game, be the game", vad är det för jävla mening. Drop it! Tack Marcus för att du är en bra pojk. Du är snäll och nej, du är inte löjlig för att du blir snäll i tjejers omgivning. Vilken idiot har sagt så!. Jag vet. Fuck it.

Snällhet är ju för fan normalt, snällhet är narturligt, oftast, det finns ju undantag. Det som gör mig lyckligast är, att jag vet att  Marcus är snäll för att han verkligen är snäll och för att han bryr sig.
Jag älskar dig, för att du bryr dig.



I heart you.
Sleep tight, don´t let the bedbugs bite.

love
 Maddie






















Zack, sorry. Klart du ska få vara med också. I heart you too. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0