Lördag

hey you.

Kom hem från jobbet nyss, ganska trött och sliten, men än är det inte helg, jobb imon också. Tessan var inne på b.young idag, faan vilken tjej! Jag blir så glad när jag ser henne, pratar med henne, wow! btw, så ska jag träffa henne ikväll, men också även stina, pierre, ammut och lite fler peoples! Marcus ska skata, så jag får underhålla mig på annat håll! Men det gör mig inget, ska bli så kul så, vad ska jag ha på mig? hah

Jovars, jag köpte ju två nya plagg idag, här ska ni få se


Sådär ja! Inte illa va! Nytt i butiken! (b.young) Välkommen

Lovisa gumman har ju gått och fyllt 19år också, det var en jätte mysig kväll, hon bjöd på ost och räkor, mums mums!
Så självklart kommer det ju lite härliga bilder från den kvällen, here you go!

Rosanna Och Bobbin



FödelsedagsBARN Lovisa & rosanna, alltid lika glad!

Det vinnande laget! Vi var grymt bra måste jag säga! Hejja Hejja!
Så här bra var vi! woohoo!

Det var skitkul! Bästa spelet om man vill få festen att bli den bästaste festen! En kväll att minnas. thanks.

Nähe du, nu ska jag allt ta och göra mig iordning, orka stressa lixom.

Over and out

Maddie

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill ha den vita tshirten :) lägg undan till mig pusspuss

2008-11-16 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0