Lägenheten

Jag är kär, jag har sett mitt hem, eller snart mitt nya hem, and I´m lovin it!
Igår var jag och marcus och tittade på 3:an, som det har pratats länge om, och fy va fin den var. tänka sig att den 1:a Mars bär det av. Jag är givmild, här kommer en bild, eller ja en liten skiss på hur den ser ut. enjoy!

Se där ja! Inte illa, eller joo hahaha. Men jag kan lova att den är så fin så. Högt i tak, stora ljusa rum, stort kök! Behöver jag fortsätta?? : )
Bara en sån sak att jag blir granne med Carro är ju något utav det bästa! Kan inte bli mycket bättre att få trevlig omgivning omkring sig, när man ska flytta och bli vuxen, och jag måste medge att Caroline är en stor förebild för mig. Fem stora guldstjärnor till henne*

Kom precis hem från pappa också, en liten snabb visit! Körde hem han från krogen, tänka sig, att pappsen är ute och roar sig. Mitt hjärta ler.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska nämligen bege mig till torget, där det ska inhandlas räkor och annat gott från vagnarna.

Adrian firade vi på sjukhuset idag, vad glad han blev : )
Han planerar att rymma imorgon, men vi får väl se hur det går med det!

Sweet dreams.
Love
Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0