Brunrödhårig&rosajulgran. Crazy!

Vilken galen vecka det har varit hittills. Mycket har hänt, fast ändå inte. Plus att jag börjar känna mig lite småsjuk. Not sooo good. För imorgon ska jag ha mysdag med emelie, det var så längesen.
Just de ja! Jag har ny hårfärg, icke att förglömma.

Inte så stor skillnad, som det var för någon dag sen, då var jag typ svart i huvudet.
Inte lika farligt nu. Jag bad om att få bli rödare i krullet, men det blev brunt.
Vad hände? eeh?.

Men varför gråta över spild mjölk, det blev ju faktiskt helt ok.
 Ingen känner igen mig, ganska skönt faktiskt.

Men nu när jag ser bilden, så måste jag ju medge att jag är en aning mörkare i håret. Luring luring! haha
Whatever...you see.


















Idag har jag jobbat på macken. Jävligt segt. Jag vet inte vad det är, om jag håller på att bli sjuk, eller om det bara är så jävla tråkigt att vara där. Marcus är krasslig också, inte bra. Det där går lite hand ihand, blir han sjuk, blir nog troligtvis jag det. yes! That´s life!

Imorgon kväll ska flickorna från b.young ut och käka lite, ska bli mysigt. Inget ställe bestämt än, men det blir nog fett med bra ska vi alla se.

Shit vad det snöar ute! Mys värre!

Det bästa med dagen måste ändå vara min livs invenstering, eller hur det stavas, skitsamma! Här kommer den!!

Min egna julgran. Den är är väldigt rosa. FINAST I STAN. Jag vet, kan man inte bara mer än att älska den? NEJ
Klä den får jag göra en annan dag. Inte ikväll jag är för trött.

Jag är nog världens bästa syrra oxå för den delen. Jag hjälpte min kära broder med ett inlämningsarbete. Vi blev klara för 5min sen. Jag tror inte jag överdriver om jag säger så här... MVG. Tack syrran! haha

Ledig imorgon, när hände det? minns inte...
Sov gott
Det ska jag
Love
Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0