Women are like men, just without balls.

Stephanie gjorde helt klart min dag & kväll idag. Tack!. Henning kom och käkade korv, trevligt värre. Morgondagen väntar, beslut ska tas, men just nu känner jag inte för det alls. Hur jag än gör kommer det en kniv i ryggen, måtte mitt samvete försvinna för en stund, hade varit grymt skönt.

Jag har hittat tre resor som ska bli av, så nu är det stora planeringsblocket som åker fram, måste fixa med ledighet o.s.v... eller jag & jag, det får Danne fixa. (mooohaha) I´m going anyway!

Macke var inne på jobbet 6ggr idag, haha!
Vad gör du grabben... men ack så trevligt.


Om inte filmkväll imorgon, så drar jag ut till far min och tänder kakelugnarna och myser, lyssna lite på musik och bara ha det underbart...så får det nog bli!

Jag behöver det.

Cheers mates.
Over and out.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0