Underbara lediga dag!

Idag har varit en toppen dag! Bara omringad av människor jag tycker om och bara myst runt!.. Ikväll var jag och såg Inception med mackebus och adambus. Sjuuuuuuuuuuuuuukt bra film! Mitt hjärta slog/ slår fortfarande i 150! Vågar nästan säga att det är den bästa film jag har sett! Sen var det ju bara ett plus i kanten att Tom Hardy var med ; )

Nu blir det en rulle till, (ja, jag har sömn problem) haha. Måste sätta ett stort S på det soooooon! Men visst är det lite underbart att ha så mycket energi att man verken vill eller kan sova. ajaaa... nog om det!
Ta hand om er, lyssna på Bruno Mars- Just The Way You Are & susa fint!
och med denna bild ;)


puss
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0