loveactually

Musik är livet, men film nörd som jag är kan jag inte riktigt bestämma mig för vad jag vill göra just nu, så jag ser på Love Actually, samtidigt som jag lyssnar på filmen soundtrack, aight?! haha.

Hade totalt glömt bort låten Too Lost In You...så det var ett kärt återseende!
Chattade med Peter precis, han skrev att Lilla Livia gillade mig :)
& att jag står överst på listan om dem vill ha barnvakt!
Jag JUBLAR!!!


Musiken vann igen, så nu ska jag lyssna till Alicia Keys, Un-Thinkable.
Vika tvätt och annat stuff..
Fixa inför mina lediga dagar, yeah, ledig ons-lör. ! .
Nyår ska planeras, ska försöka få med mig någon till göteborg eller stockholöm tänkte jag, bo på hotell och käka gott! Orkar inte styra med fest. Så en skön liten visit någonstanns vore great!

Make Love.
puss
Maddie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0