Stockholm

I helgen väntar stockholm, ska bli helt underbart! Solen kommer nog fram lagom till lördag, ryssvärmen är ju tydligen påväg..20-25grader, en kall öl på någon mysig uteservering mitt i stockholm... låter inte så fel va :)
Philips pjäs på dramaten ska vi också se, ska bli spännande att se han på den stora scenen, han är så bra!
Marcus & Mattias ni kommer att göra min helg till ett minne, ett underbart ett, det vet jag! Vad kul vi ska ha, och jag fixar picknick på tåget ;)
Myspys a la bama!
Inte nog med det, jag slutar tidigt för en gångs skull, så jag har god tid på mig att vela över de kläder som ska packas! hihi.
Hoppas på att få hälsa på Caroline på Gardin Olsson...tror hon är där imon, vill ge henne en bamse kram!

Snart kommer Clara hem med, flickebarnet har varit i L.A... lite avvis och vill höra allt om resan. Monday darlin, ìm yours!

Idag har jag varit med pappa sven, underbart att få träffa pappsen ibland, det är nödvändigt!!!!
Vi håller på med vårt Helgabo, fint blir det, och snart...hoppas jag på att få bjuda ut mina nära och kära på världens grillmys och övernattning, inte den här sommaren, men någon... :)

Jag ska drömma mig vidare, mycket jag vill hinna med just nu..
Dröm mina vänner!
Ses
Mycket Kärlek
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0