Noa noa & massa annat

Börjar sin 60% rea i eftermiddag, synd att jag jobbar precis hela dagen, så jag har inte tid! Men min jacka är undanhängd ;) Tack Lizzy, du övertalade mig..hihi.

Boende och Tågbiljett är bokat till göteborg den 30:e Januari. Ska bli så kul att komma iväg lite, dricka öl, shoppa och bara hänga i Gerdurs underbara lägenhet. Gerdur Rangnarsdottíer från island, har ett bed and breakfast. Det är nog den vackraste lägenhet jag någonsin har sett, och jag beundrar henne för sina konstverk. Hennes kattungar springer runt och man märker knappt av henne alls. Ska jag vara ärlig så låtsas jag att det är min lägenhet när jag går om kring i den... Det är kul att se att det finns kvar sådana lägenheter :)

Vårens kläder ramlar in på jobbet, mycket jobbigt pga, att jag ska spara nu till resa... men bra övning på att motstå frästelsen, se men inte röra, inte lätt men jag kan!

Fick sms av Caroline idag, hela jag ler varje gång. Saknar henne, men hoppas på en date imorgon! <3
Massa att tjata om juh! ;)

Längtar till våren....Ljusare tider. Ska bli så härligt!


Nu ska jag till macken och jobba hela kvällen, hoppas det går snabbt!

Var rädda om er & ängna en tanke åt Haiti <3 God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0