Helg

Snart, jobba imorgon med, ledig söndag. Mys.

Känner för vår nu, mer ljus, mer dofter, växande, sen får det gärna bli höst igen, men en lång en...i värmen.
Sparandet har börjat, redan jobbigt. :)

Martina kom in på jobbet, vilken kvinna! Hon sprudlar med energi & hon gjorde min dag, fika är bokad inom en snar framtid<3



Clara: en liten update...haha, har inte hänt något sedan du lämnade jönköping. Jag har jobbat mer än vanligt, du saknas, jag gjorde te i din lägenhet, jag kom på mig själv med att jag hällde upp två koppar...dags för dig att flyga hem snart tror jag :)

Caroline, hoppas du får en underbar helg, med massa insperation!

Trevlig helg allesammans! Ciao



Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggo <3 puss på dig

2010-01-29 @ 18:05:21
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0