Underbara Helg!

Jag har haft en underbar helg!
Jag hjälpte Caroline med en möhippa, vi tog grymt snygga bilder! Jag är jättenöjd :) Ska bli kul att sitta och pilla med dom under veckan som kommer!
Lördagen var jag ledig, chillade runt och myste! På kvällen var det filmkväll med Grabbarna Grus!
Fredagskvällen bjöd på mys med mina favoriter, Clara & David :) Vad vi skrattade och busade, så en jättebra film, glömt namnet, men Morgan Freeman spelade Nelson Mandela. Se den, den kommer på onsdag!
Emelie har jag träffat med, syster yster :)
Druckit oförskämt mycket te!
Love it.

Jag har så mycket energi i kroppen att jag bara vill skrika rakt ut! Visst är det underbart?!
Nu på fredag är det invigning för Company (i city) då ska här kläs upp och vi ska alla fullkomligt stråla av stjärnglans! :) Lördag & Söndag..LEDIG!
Sen börjar jag på statoil, nytt kapitel, nya äventyr, nya möjligheter ;)
Can´t wait.


Sleep tight, don´t let the bedbugs bite!
Love











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0