Där måsarna skrattar sig hesa...

Den 28 aug lämnade jag och Clara sverige, grymt sugna på en skön och avkopplande semester. Vi visste vart vi skulle landa, Palma, Mallorca. Men vart resan därefter skulle ta vägen visste vi inte, och det måste jag säga, det var lite det som gjorde resan, att inte veta vart vi skulle hamna, hur vi skulle hamna, eller vad man hade vågat hoppas på. När vi väl möttes av en väg av värme när vi klev ut från flygplatsen fick vi äntligen reda på vart vi skulle, Don Juan, Magaluf. Där tillbringade vi en vecka, med sol, bad, mat, cola, snus, öl, "mo-skito" ( som de uttalade där)
Clara, you name it!

Vi hade en underbar vecka, allt var amaaaazing! Eller hur Clara? ; ) Litet internt skämt, men helt plötsligt var allt amaaazing!! För Clara, och jag blev lite känslig en morgon, när vi hade fått i oss påtok för mycket brew, och började tänka på alla som satt ensamna på julafton, och jag började gråta. Galet, men sant. Jag tror jag mest tyckte synd om mig själv...eller? Haha.
Vi träffade Sam & Adrian, två killar från Australien. Mycket trevliga, och vi tillbringade en kväll ihop, öl och massa snack. Alltid roligt att fördjupa sig i sina språkkunskaper...not. Jag suger på engelska, och ville helst sjunka genom marken när jag inte riktigt kunde uttrycka vad jag menade. Men enligt Clara, eller vad jag fattade det som, så var det bara att slänga med amazing, så var det problemet löst : )

Adrian och Sam


Jag längtar tillbaka till värmen, samtidigt som jag ser fram emot en underbar höst här hemma.
Det var en resa som jag sent skall glömma. Tack Clara.
Puss 


Kommentarer
Postat av: Amaaazing

Mad! Jag måste ha dina pics, det fixar vi imorgon eller ikväll va?

<3

2009-09-13 @ 16:43:21
Postat av: Caroline

äntligen hihihhi -i love youre pics <3 åå vad underbart ni haft, puss på dig söta

2009-09-14 @ 22:04:21
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0