Ladies Night

Det var lite med tveksamhet jag & mamma åkte till göteborg för att uppleva Ladies Night. Adrian stod bakom biljetterna, så något direkt val hade vi inte. Skandinavium var upptänt av enbart rosa lampor, röda mattan var på plats och det var även 8.500 kvinnor. Hallen släcktes ner och jag måste säga att alla mina fördommar försvann i ett nafs! Det var en show med det där lilla extra, jag var helt paff...Inte trodde väl jag att detta var någoting just för mig, men tar mig för orden, jag var helt utslagen, helt paff. Ladies night var himla kul, ett bra koncept. Jag besöker gärna den showen igen. Det var med ett leénde jag och min käre mor gick ut från skandinavium i Göteborg för att bege oss hem till lilla jönköping igen...

Tack Adrian.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0