Ekonomisk kris.

Jag sitter och kollar igenom ekonomin. Jag önskar mig ett nytt år med noll överraskande utbetalningar! Ingen restskatt, tack! Ett nytt år med sparande, ett nytt tillfälle att ta reda på vad jag vill göra. Ett skuldfritt år. Jag är trött på att allt ska handla om pengar, pengar gör en inte lycklig. Men det ger människor hjälp på vägen. När ska jag få den hjälp, som gör att jag ska orkar ta nästa steg?

Finns det något svar på det?
Är inte det ändå mitt ansvar?

Det är bara du själv som bestämmer vad det ska bli av ditt liv.

Jag har bestämt mig, jag vill....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Darling... jag vet iallafall vad jag vill och det är att bjuda tillbaks på en frukost.. <3 puss sötaste söta

2009-10-20 @ 22:19:45
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0