Mitt hjärta det bankar!

Påväg hem från jobbet och doktorn igår gick jag in på Röda Korset, det var inget jag direkt sökte men helt plötsligt ser jag precis vad jag ville ha!!!!! Härom veckan när jag och papi fixade med huset så såg jag några fantastiska tallrikar.. Papps berättade då att det var farmors förlovnings porslin...så himla fina..men självklart gick en sönder...men igår fick jag sånt lyckorus och hjärtat det bankade i 110! På bordet precis vid ingången stod det fyra tallrikar! Jag trodde inte det var sant men det var samma..exakt samma!! Och konstigt nog i bra skick! Så för 15kr fick jag fyra till..


Visst är dom helt underbara! Jag ringde pappa och berättade och tjatade och skrattade, han blev mest sur och hörde inte vad jag sa..haha jag som var så glad. Men jag fick lugna ner mig och ta allt från början igen och pappa blev också helglad! Visst är det märkligt att något så litet kan göra en så fantastiskt glad, kanske inte för någon annan, men för mig betyder de här tallrikarna mycket, för det påminner mig om min farmor. <3

Nu ska jag fixa en grekisksallad och gå en promenad ner till jobbet.
Ha en fin dag! Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0