Bråte svett & sol : )

Idag tog jag mig an vinden, blev inte klar, men är en god bit påväg iaf...nu ser man golvet igen ; )
Hann också med att vara lite i solen idag, fick allt lite färg...lite små nöjd sådär...men den försvinner tills imorgon..haha!
Marcus har börjat med sin intensivkurs, hoppas han klarar det! Jag vet att han kommer klara det : )

Hjälpte pappsen idag med hans motorcykel...han var som ett litet barn på julafton, och jag måste ju medge att jag med är barnsligt förtjust i motorcyklar...det verkar vara en frihetskänsla med hela "motorcykelgrejjen" : ) så nästa vår blir det nog ett motorcykel körkort som gäller...tänk att bli polis och både få köra bil och motorcykel. Pappa du var snygg i dag i din skinnjacka...alla kvinnor skulle nog vilja ha dig när du ser ut så där...solbränd och lagom kaxig på din hoj..haha..älskar dig! ; ) <3

Imorgon ska jag ringa Caroline! Ett måste.

Jag jobbar själv hela dagen imorgon på b.young...hoppas det blir å göra, så att jag inte blir alldeles slö i huvudet och får tiden att gå sakta. Ska fixa en god bulgur sallad med feataost och oliver som jag kan ha med mig...yummie!

Har läst ut andra boken av Steig Larsson nu...så sjukt bra! Jag vill läsa den igen, vara med i den..haha. Den är så himlans bra så att jag dör yp..ska bli kul att läsa den tredje och sista boken...fast lite synd oxå...för jag vill inte att det ska ta slut. Det kommer bli svårt att hitta en bok som slår dessa...det blir ett intressant letande ; )

Sov så gott allihop, det ska jag göra....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0