...tiden går, men madde hon består!

Jag kan inte förstå vart tiden försvinner, eller tar jag inte tiden till mig.? Jag plågar mig själv med att kolla på resor...och gud vad jag hittar billiga i slutet av augusti...och jag ska ta mig bort här ifrån ett ögonblick..en vecka eller två, det måste jag...för att samla nya krafter och hitta glädjen till saker och ting igen. Man kan inte bara jobba hela tiden, men måste ut och unna sig, samla tankar, göra saker, skapa något. Till helgen blir det en utflyckt, bilen är trasig, men det hindrar mig inte. Imorgon fyller mammsen år, det ska vi fira, men bara lite..."det är inget att fira, att man blir äldre".... JO MAMMA! Där håller jag inte med dig...Jag älskar att se människor bli äldre, speciellt när dem har det så bra, och en härlig atmosvär runt om kring sig, att man har någon att bli gammal med. & mamma, du blir bara vackare och vackrare ju äldre du blir<3

Var runt med pappa på några loppisar, på jakt efter Röstrand´s porslinsgrupp Gunhild...långt där inne hoppas jag att vi aldrig hittar det vi söker till vår lilla samling, för jag vill inte att äventyret ska ta slut... pappa<3

Nu ska jag lägga mig och läsa gudrun Sjödens nya höst-katalog...ge mig allt i den och lite till! : )

Nu vill jag ha helg och ledighet, tack! Det behövs!.........
...................................................................................................och fint väder!

Kommentarer
Postat av: Caroline

söta, hoppas du hittar dig en mysig resa att åka på snart- det känns som att du är värd det ; )

Mysiga tidningen- den är ju bara så fin att ha jue och massa insperations bilder..

Det finns inget finare än barn som föds och människor som åldras- vackert, - livet....<3 grattis mammsingen..

puss på dig rödtopp

2009-07-23 @ 22:05:42
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0