Berörd.

Jag visste att jag kunde lipa till extreme home make over, men när jag först hörde att michael jackson var död, king of pop, så blev min reaktion inte märkvärdigt stor, mer än att jag tyckte att det var sjukt tråkigt. Ikväll har jag verkligen berörts av han cermoni på tv4, och jag tror det är först nu som jag har hajjat att han inte finns längre, och ni ska veta...
FAN VA JAG LIPADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När hans dotter skulle prata och bara bröt ihop, då sprack mitt lilla hjärta här hemma i soffan. Stackars barn. God Bless you. Något som var underbart att höra var hans bror, han pratade om hur mycket lidande en människa skulle orka med, och att hans bror äntligen fick vara ifred, vilket är så sant. Må du vila i frid M. Du skulle verkligen behövt höra alla hyllningsord och ärade tal innan du försvann. Men som det känns nu så lever du mer än någonsin tidigare!

Sleep Tight man! R.I.P.

Nu måste jag lägga mig, upp tidigt imorgon, lite tidigare än vanligt...har lite att fixa med i buriken ; ) hemlis, träffa claris imon med, sweetness! Marcus miss you.
Dröm sött, puss madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0