En fantastisk vecka har tagit slut..

Marcus har varit hemma hela veckan, och det har varit underbart. Minst sagt. Men Jag har även hunnit träffa Carro och alla härliga Noa flickor. Idag har jag varit ledig, och dagen har jag spenderat hos pappa, ensam. Hur skönt som helst. Kakelugnar och en massa ljus. Kan inte blir bättre...har även målat lite. Det var kul. Läst en bok och bara tagit mig tid för annat lixom. Mig själv skulle man väl kunna säga. Men jag saknar Marcus redan. Mycket.

Har även kelat med lillebror en hel vecka, och då menar jag inte min lillebror,
utan en hårigare en..zack..så glad var han för det...

..älskar dig i alla fall zackie! Morr morr...

Nu ska jag lägga mig och läsa "Män som hatar kvinnor" av Steig Larsson. Läs den!
love
Maddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0