Julen nalkas..


Julbord med statoil. Done.
Julpyssel med Clara. Done.
Ullareds tripp med mor. Done
Julstök med Daddi. Done

Ja, julen kommer, och den kommer snabbt, det verkar till och med så att bdet blir en vit snö. Jag hoppas i alla fall. Ute i Helgabo är det vitt som attan och det håller sig nog så, vilket är bra, eftersom jag inte har upplevt en vit jul på länge, inte för att jag är så gammal, men...asch...Julen kommer vara vit, och där med basta!

Jag har börjat träna, vilket känns helt underbart, och det känns som att polishögskolan kan finnas där inom en snar framtid. Men min butik då? Butiken jag vill öppna, sakerna jag vill skapa. Tavlorna jag vill måla, kläderna jag vill sy...när ska jag hinna det?
Jag hinner.

Bilder kommer nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0