Foton är livet. Tack

Jag blir så himla glad när man hittar en massa foton som man nästan har glömt, men som ändå betyder så mycket, eller som gör en glad, stolt eller varför inte ledsen... men jag gillar det bäst om man blir glad!... Så varför inte dela med sig lite av glädjen jag har : )


Dagen då jag tog körkort. Dagen då ordet frihet blev större än någonsin!
Jag och Lollo i mtt lilla hallon till bil. Självklart är min första bil röd!

Erik. Han är inte vanlig han, nej för han är erik erik. Erik sitter och sjunger,
samtidigt som han ska äta pizza, i min bil. Great! Kan inte bli bättre.

Åå min marcus. Jag blir så stolt när jag ser den här målningen.
Den är så snygg så att jag dör! You rock my world! : )

Madde och Zack puss.

Mina härliga Noa Noa flickor. Tyvärr saknade vi Viktoria och söta caroline!
Synd att jag inte jobbar med dem längre, men dem kommer alltid att vara med mig.
Inte en chans att vi klipper banden där inte! Här är vi på en liten söndagstripp, péonodling.

Jag och Oliver. Vi hade kul på lektionerna! Vem bryr sig om 1700-talet?? haha

Modelljobb. Det gör mig glad för att det är så kul. Woohoo!

Världens sötaste Carro/mamma med sin söting Zackarias... och nu även teo : )

Vår allas ulf. Han var den bästa av dom bästaste under min skolgång,
får ju inte bara missa att visa upp honom. Tack Uffe.

MUMS. Jag blir så lycklig. Skor, skor och åter skor. I love it! : )

Jag och oliver igen...
I skolans foto-studio. Där har man haft kul. Jag gillar bilden,
och där sätter vi stopp för den här gången. men oj vad det finns att visa.
Men en lagom start tycker jag allt. Nu ska jag sova.

Be friends!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0