Känslan som inte går att beskriva.

"Jag kände att hela mitt yttre inte log idag, jag var inte den glada madde, som jag, eller folk brukar säga att jag utstrålar.. det kändes jobbigt och jag kan inte sätta fingret på om det var saknaden, eller besvikelsen. Jag kände mig mest ensam i hela världen för en stund, jobbigt. Saknar jag mitt gamla liv, eller bara mina gamla arbeten, saknaden efter en vän som jag förut ringde varje dag, sov över hos, drack vin med..eller bara låg jämte och skrattade med. Jag har underbara vänner, men varför känner jag som jag gör. Man förändras, man blir äldre, man finner nya vänner, eller blir vänner på nytt, men tiden räcker inte till. Jag avundas alla som det går så himla bra för, men blir ledsen när jag tittar på mig själv och ser att jag själv bara står och trampar i samma pöl som för  två-tre år sedan. "

Jag skulle bara vilja åka bort ett tag..långt långt bort...men när ska jag hinna det.
Ta hand om er. Madde

Kommentarer
Postat av: caroline

söta.. kändes som att jag var med och såg detta lite förvirrade och ledsna lilla ansikte..

Du är underbar bara så du vet..

men ibland önskar man tillbaks tiden och tänk egentligen vad mycket bättre det är att försöka se positivt på det kommande det kan men ju ändå göra något åt...och vad underbart det är att man har fina minnen att se tillbaka på.



Mycket har hänt med dig på två tre år och vilka saker du gjort ,människor du träffat, och ideer du haft... livet är underbart utvecklandes bara man är medveten om det själv..



Jag gillar dig <3

2009-05-13 @ 08:34:25
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0