Lite förvirrad, och jag undrar..

Jag har precis varit på ett möte med Mary Kay.. Jag vet inte vad jag tycker, eller vad jag vill. De vill iaf, att jag ska börja jobba med dem. Men jag vet inte, orkar jag ännu ett projekt? Tror inte det. Det verkar kul och sådär, men just nu har jag verken tiden, eller ekonomin till det. Det finns så mycket annat jag vill göra.

Imorgon jobbar jag och Linda hela dagen tillsammans, nya varor, men Linda ska inventera, och jag får nöjet att fixa med det nya. Mysigt att vara två, det är vi aldrig annars. Sen kan jag ju ta lunch också, vilket aldrig händer. Så kanske, kanske, jag hinner pringa upp till Sjöqvist skor, och köpa skorna jag hittade idag, skitfina skinnskor... 599kr och halva på det, värt! Eller hur : ) fina till våren och allt... Sånt gillar madde. Ja det gör jag!

Nu ska jag kika lite på en massa bilder i kameran. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0