Jag som trodde att den älskade våren var här..

Blask och slask över allt. Så tröttsamt. Blöta fötter och tår, när ska det här ta slut. Vi behöver sol och små blommor nu, men också härliga vårfläktar...Se att människor sopar bort allt grus. Jag vill...hemskt gärna <3 Jag älskar våren. Den är så vacker... men vart är du våren?

Jag är ledig idag. Så skönt, men lite små sjuk är jag allt. Vilket suger.
Jag har tid för att tvätta, städa och fixa med min garderob, men hur kul är det när man är ledig, har jag inget bättre för mig lixom? : ) Tydligen inte, men det är nödvändigt antar jag! Tvätten måste ju tvättas och det som måste städas, måste ju faktiskt städas, eller hur.

Jag ska klippa av mig håret också, det känns bra, en härlig vår frisyr om inte annat. Nu ska här fixas.
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0