Vårtecken och mys

Idag har jag myst med clara, tösen är hemma på sverige besök, hur bra som helst! Vi var först hos tandläkaren och sedan tog vi oss till netto för att handla.

Det blev krögarpytt med stekta ägg, och inte att förglömma..rödbetor! : )

clara som fotar vårtecken...små gula vackra blommor. Sweet, and lovely.
 
Snödroppar....det är väll vår om något, eller hur. Det är vårtecken det, eller det tycker jag iaf.
Lite mer sol nu bara, så är det snart knoppar på träden och ännu mer fågelkvitter : )

På trosdag ska jag till göteborg med Marcus familj, ska bli så mysigt så. Hotell en natt, god mat och lite shopping på topshop och monki för min del. Måste även kolla in "prickig katt" som Caroline har tipsat om. Det ska tydligen vara ganska galet, som jag helt enkelt!

Ligger just nu i sängen och listar ut hur min nya laptop funkar...hittills verkar det funka bra : ) Men jag är ju inget proffs direkt...det tar lite tid...som en liten tant typ, som aldrig har hört på maken om internet..o.s.v.... : ) haha

I helgen har jag bara jobbat, träffade Caroline och hennes underbara familj på stan en snabbis, ren slump faktiskt, minstingen Theodore kom med öppen famn, och jag fick en kram, mitt hjärta dog...så bedårande!!
Önskar att det fanns mer tid att umgås...men tiden räcker inte till, det vet vi : )
En liten bättring måste det ju bli...och äldre blir vi...den 9 april..båda två : ) Puss på dig sötis, vi hörs till näst helg.<3

Nu ska jag ringa marcus...imorgon bitti blir det promenix till lampladan och hem igen, mitt nya mål, varje dag, jajjemen. Lite träning är ju alltid bra!..Hoppas Clara är på imorgon.. : ) Lite sällskap behöver man.

Sleep tight, don´t let the bedbugs bite!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0