Värsta dagen på länge, men Erik räddade mig.

Yes, fick brev från skatteverket! Nu ska jag och marcus ta en restresa, jajjemensan.
Men så blev det inte, Madde ska nästan betala 12.000 kr. Ursäkta mig, men hur fan får dem ihop det!?!
För mig är det en gåta. Tydligen har inte arbetsgivaren någonting med det och göra, men alla som jag har jobb hos vet att jag har fler än ett jobb. Jag kan heller inte förstå varför mina skatteavdrag är ändrade när jag alltid har haft 33% avdrag innan på lönen. Jag är sjukt förbannad, och någon sommar blir det inte för min del i år, som jag hade hoppats på. Och att jag faktiskt har semesterdagar att ta ut, verkar det inte heller vara någon som bryr sig om. Besviken kan man nog kalla det jag är, sjukt besviken. Skatteverket kan suga min röv, och alla mina jobb med för den delen. Dags att göra något nytt? Jag tror det.

Erik, tack för att du kom, och tack för en mysig dag. Ditt skratt värmer. Kram


Fuck off skatteverket, mina jobb och alla andra jobbiga människor.

Kommentarer
Postat av: caroline

Men gud hjärtat...verkligen surt läge... kan inget ha blivit fel då...

Okey undra vad som skall önskas på födelsedagen då ? ne men shit alvarligt,,, jag lider med dig. puss på min lilla sötis ialafall <3

2009-04-06 @ 00:03:29
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0