Lycklig

Idag känner jag lycka rusa genom mig, jag är gladare än vanligt. Vilket känns skönt. Jag har saker att se fram emot och jag har saker jag vill genomföra. Jag har mål i livet helt enkelt. Jag ska ta en sista minuten när skolorna börjar, jag och lisa ska ha en härlig utflyckt inom en snar framtid när lönen kommer+en massa semester ersättning, jag ser fram emot midsommar, då är jag långledig i fem dagar, Jag och pappa ska måla om mitt älskade Helgabo nästa vecka, min framtid ser ljus ut inom arbetslivet och jag har lärt mig att tänka mer på mig själv. Dessutom ska jag ha en dejt med Caroline nu i veckan, vilket är ett stort lyckorus!...det är nödvändigt, enligt mitt tycke ; ) hihi. Med andra ord, det börjar kännas riktigt bra igen. Marcus du är underbar. I lördags fick jag dessa av min underbara kille. Jag bara ler när jag tänker på det. Det betydde mycket, och jag vet att du gjorde det för att du tycker om mig, och att du valde med hjärtat. Du vet verkligen vad jag vill ha.

Jag älskar rosor, och jag älskar dig. Tack
Jga fick även en fin ram och en jättesöt gammaldgas hink med porslinhandtag.

Tänk att bli bortskämd bara sådär...I´m lovin it!

Nu ska jag snart gå och jobba, jag hatar att jobba på söndagar, men någon måste väl göra det med, men imorgon är jag ledig, mammi och jag ska fixa med vinden, så mycket bråte som gömmer sig där uppe, ska bli betydligt mindre bråte.
Ha en mysig söndag, my friends!
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbar tjej underbar kille e lika med sant ; ) puss på dig darling saknar dig <3

2009-06-14 @ 21:46:59
URL: http://apelzin.blogg.se/
Postat av: madde

ååh...hihi...miss you to darling ; ) puss puss på näsan

2009-06-14 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0