Hittade lite saker på blocket!


Det är nästan ett sådant skrivbord jag vill fynda, men det behöver inte vara vitt, kan lika väl vara brunt, men slitet, hajjar ni? Eller typ vitt fast slitet, fläckigt! ok? Haha.

Sen skulle jag vilja köpa denna och måla i vitt, sen sandpappra det som jag säger : ) skulle vara sjuktsnyggt att ha på en vacker bänk i hallen sen när man flyttar... eller hur..

Visst är den vacker!!! Min unge ska få ha en sån. Jag är lite kär i den, eller älskar den rent ut sagt.

Men sen kunde jag inte ungå att titta lite på husdjur...har nämligen hittat den liten bebis till mig och marcus, eftersom att en riktig unge får vänta lite..men jag tror inte marcus vill ha min lilla vän som jag ska visa nu, men jag vill! Så himla söt..


JAAAAAAAAAAAAAa, visst är han den sötaste ever! Han ska jag bara ha.
Usch, det är jobbigt med internet, allt är lixom bara något klick borta, farligt nära att bara skicka iväg ett mejl. Jag tar honom, den, det, eller dom!! Eller hur...det är sjukt. Men kul också. Var grymt nära att bara ringa till den lilla kissens ägare och säga " För fan, jag tar honom, han är min!"...men jag insåg en väldans massa problem..och jag insåg även att jag aldrig är hemma, och har ingen tid för att ge det här lilla livet kärlek, inte nu..men kanske sen<3.. until then, du är min ögonsten ; ) mjauu!

Nu ska madde sova, innan hon blir tokig på allt folk säljer.
see you

Kommentarer
Postat av: caroline

super söta kissen jue ser lite ut som en utav rumpnissarna i Rövardotter..as söt jue.. japp du måste ; ) Stora pigtittarn kan vi hitta på vår lilla runda som måste bli av snart.. puss på dig

2009-01-25 @ 23:31:25
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0