Ännu en dag som börjar ta slut...

hello there!
Har precis ätit en underbar middag, pitabröd med massa grönsaker och oliver som jag älskar så mycket. Jag skulle kunna dö med en burk oliver. Finns inget godare! Mums Mums!
Det kom som sagt nya kläder idag, inte så mycket som jag trodde, eller hade hoppats på. Men nu har jag iaf, lite nytt att jobba i. Världens coolaste tyllkjol kom, den har maddie köpt! jajjemen!

Det verkade komma mcket chockrosa och mycket lack,
inte riktigt min grej men det verkar vara stor efterfrågan på det.

Annars har det varit en lugn dag. Imorgon ska jag med pappi
och kolla min bil igen. Det är lite som behövs fixas.

Sen tror jag att vi käkar lunch någonstanns, eller jag hoppas det, det skulle både vara mysigt och trevligt. Vi ses alldeles för sällan..jag och min älskade pappa, finns ingen finare. Älskar dig pappa!

Har inte hunnit prata med marcus så mycket idag, så ska nog ta och ringa honom snart. my love.

Älskar antikrundan med by the way, som nyss tog slut. Blir så himla sugen på att åka runt och fynda fina saker, möbler...whatever lixom. Älskar gammla prylar! Måste styra upp en lördag med Carro, har nämligen hört att hon är världsbäst på det där med loppis å marknader å så ; ) Här ska fyndas!!
Jag skulle vilja fynda ett riktigt fint skrivbord, som min fina nya imac ska stå på sen, när jag har köpt den vill säga : ) haha.

Imorgon är det fredag och madde ska inte göra något. Kommer nog jobba över ganska länge imon. Vill ju att allt ska vara tipptopp när Linda kommer tillbaka, och det kommer det att vara! Sen börjar jag ju klockan sju på lördag morgon också, så här blir det ingen livad fredag, men det är skönt det med. Jag klagar inte, jag har ju lördagen att se framemot.
Fancy fancy!!!

Just nu skulle jag bara vilja mysa med Marcus & Zack..........

.................kärlek till er båda...och kli kli...på zacks mage...pusspuss....

Nu ska jag spana på fina saker, kanske återkommer...kanske inte.

later
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0