Ramar, minnen...blommor

Idag har jag inhandlat lite ramar och blommor, jag älskar verkligen blommor. Man blir så glad av att bara titta på dem. Visst är det lovely!
Hela kvällen har jag myst med Lantliv i min famn, kan vara den bästaste tidningen. Man blir förälskad från första stud. Den är värd var enda krona. Ramarna jag har köpt idag är jag väldigt nöjd över, antikt trä, det är min hejjare det. Hur vackert som helst. Nu väntar jag som sagt bara in våren med så att jag kan måla om, jag vet att det går även när det är vinter, men vem vill vädra när det är så här hemskt väder, inte så sååå mysigt om du frågar mig. Hellre frsik vårvind än snöblask.  Igår hälsade jag på Lizzy, sötknopp där. Kom inte där ifrån...Prata det kan vi, haha ; )
Kände sådan ångest när jag kom in på Noa Noa igår, fan vad jag saknar det. Det var jobbigt, men samtidigt mycket uppskattat. Man känner att det betyder något för en, och det måste ju ändå tyda på något riktigt bra och älskvärt.Eller hur?

Här är mina fina nya ramar, älskar dem. Det är en del av våra minnen som vi ramar in. Det är betydelsefullt. Jag skulle kunna ha ramar överallt, men inte vilka som helst. tyckte det blev lite färglöst, så jag var bara tvungen att köpa lite blommor....

Rosor är så vackra, om jag vore ekonomiskt oberoende skulle jag ha färska blommor överallt. Det livar verkligen upp. Samtidigt som det är vackert, och skapar nåot slags lugn och harmoni. Maddie loves roses, yes we do!

Jag vill passa på att skänka min käre vän erik en tanke med.. Hoppas det går bra idag och att vi kan ses snart. Jag håller tummarna för ditt knä, och vet du vad..jag drömde också att det skulle gå bra : )

Imorgon är det fredag, och det är äntligen min lediga helg, och var kunde då vara mer passande än att Marcus kommer hem. Har saknat honom, mycket! Ska bli kul att få umgås med min karl ett tag. Träffa zack, gå på bio och träffa bekanta. Jag klagar inte. Hoppas att vi kan styra upp något med David oxå. det var för tok för länge sedan.

Var på ica maxi en snabbis, och vem står inte vif kioskdisken, om inte den sötaste av dem alla. Vet dock inte var hon heter men vi gillar varandra, ja det gör vi! Personkemi, slå dig i väggen, bruden och jag har ett mystiskt band. Kanske har jag träffat henne i ett tidigare liv..eller...kanske var vi bästisar. Vem vet.. kul är det i alla fall.

God Natt, dröm sött. Älskade Marcus, vi ses imorgon : )
See you. Maddie

Kommentarer
Postat av: caroline

åååååååå jag e med i din ram... hihihi jag älskar den, så fint. jag vill me ha en inramad jue... <3 puss på min vän; )

2009-04-06 @ 00:06:13
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0