Inreda och måla

Jag är så sugen på att måla om och tapetsera, hänga upp tavlor, gå på loppis...massa massa! Ligger och läser Lantliv, denna underbara tidning<3 Som jag fick en prenumeration av i födelsedagspresent av mamma... ( stavningen blev nog lite tokig där) well well... i tidningens sista sidor kan man gå in på en massa fina hemsidor och få insperation, och man kan verkligen göra av med pengar ; ) Om man har några vill säga...hittade en massa fint...

 
Detta vackra tidningsställ, jag vill så gärna ha det. Tänk att lägga alla mina lantliv där i <3 ååh ja tack! Måste nog beställa ; ) det är ju bara för vackert!

En underbar brevhållare, jag vet vad ni tänker, varför ska man ha en sådan, brev skrev man på 1800-talet typ... men det skiter jag i, för man kan ha den till så mycket annat. bara att titta på om inte annat.haha

Detta är en tavla, den ska jag faktiskt beställa när lönen sätts in på kontot. Den var inte alls så dyr som jag trodde.. vet inte vart jag ska ha den men vacker är den och någon gång ska jag ha den i mitt lilla fina trähus och någonstanns i min fina lilla underbara trädgård till idyll ; ) haha ska den allt få hänga. Mitt hus som i grunden ska utgå från vitt, mina kakelugnar och bakformar. Ja, en gång händer det, men när, det får tiden utvisa.

Nu ska jag fortsätta att drömma mig bort i john blunds värld, den lär vara vacker har jag hört ; )
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0